Oferta Księgowa

Oferta Biura Rachunkowego Profit z Nowe Soli jest skierowana głównie do:

• osób fizycznych  prowadzących  indywidualną działalność gospodarczą,
  • przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółek prawa cywilnego oraz osobowych spółek prawa handlowego,
  • osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej w zakresie rozliczenia ich zobowiązań podatkowych w Polsce a także w Niemczech.

Oferta nasza ma na celu maksymalne odciążenie przedsiębiorców w zakresie księgowości, problematyki podatkowej  oraz spraw kadrowo-płacowych. Przeniesienie tych czynności do firmy zewnętrznej, zwane fachowo Outsourcingiem daje  przedsiębiorcom bardzo wiele korzyści i między innymi pozwala:

• racjonalizować zatrudnienie,
  • oszczędzać koszty zakupu specjalistycznego oprogramowania księgowego,
  • koncentrować siły na podstawowych celach działania firmy,
  • oszczędzać czas

Oferta biura to usługi rachunkowo – księgowe polegające na profesjonalnym prowadzeniu ewidencji rachunkowych i podatkowych  takich jak:

Usługi związane z obsługą kadrowo – płacową przedsiębiorców:

Usługi polegające na sporządzaniu zeznań podatkowych przedsiębiorców jak również osób nie prowadzących działalności gospodarczej:

Świadczymy również jakże niezbędne dla przedsiębiorców usługi doradztwa podatkowego. Doradztwo podatkowe jest nierozłącznie związane z  prowadzeniem ewidencji podatkowych dla naszych stałych klientów. W ramach doradztwa podatkowego  specjalizujemy się również w audycie podatkowym oferowanym firmom spoza grona naszych stałych klientów. Oferta audytu podatkowego polega w skrócie na przeprowadzeniu badania prawidłowości rozliczenia zobowiązań podatkowych, wskazaniu nieprawidłowości w tym zakresie, wskazaniu działań eliminujących popełnione błędy oraz podjęciu działań minimalizujących skutki stwierdzonych nieprawidłowości. Więcej na temat audytu mogą się Państwo dowiedzieć na stronie audyt podatkowy